diumenge, 3 d’agost del 2008

PREMI BLOG ÀCID


El blog de la Rita, "La meva illa roja", està que se surt. Li han donat dos premis més (ja en deu portar una dotzena, com a mínim), i això és, indubtablement, signe de qualitat i de que és llegit.

Com que la Rita és generosa de mena, m'ha passat un dels dos premis, concretament un que es diu “Premi blog ácido”, que s'atorga en base al següent:

Este premio tiene la característica de ser entregado a aquellos blogs cuyo estilo se fundamenta en que sus post son en su mayoría la opinión y el criterio particular de sus administradores, y por supuesto, que se destaque la asertividad, coherencia, fluidez, creatividad y acidez en sus opiniones. Una de las reglas del premio es entregar dicho reconocimiento a otros blogs que cumplan las características mencionadas”.

Darrerament vaig enfeinat i no puc mirar molts blogs, però si li haig de passar a algú, el primer que em ve al cap és el blog de l'Artur, crec que acompleix amb escreix el criteri pel qual s'atorga. Analitza els temes en profunditat i amb visió personal.

1 comentari:

Rita ha dit...

Un premi ben merescut, guapíssim! Ara em miro el blog de l'Artur.
Petons!