dimarts, 25 de desembre del 2007

MEME

Tenir pocs lectors té els seus avantatges. Amb el temps que porto postejant, sempre havia aconseguit deslliurar-me de tenir premis bloggers i Memes i d'haver-los de passar. Ara, però, l'amic Artur, company de fatigues liberals, m'ha fet arribar el meu primer Meme.

Aprofito per dir a la resta de lectors, que mirin de no tornar a honorar-me amb semblants premis. No és que em molesti rebre'ls i contestar-los, sinó que em fa cosa haver-los de passar, és tot un compromís i mai no saps com el rebrà el beneficiat.


1. Quan temps portes com a blocaire?

Vaig començar amb el blog a l'abril del 2004. Ja fa, doncs, més de 3 anys i mig. Val a dir, però, que la primera parabòlica, no era allotjada a blogspot, sinó en un lloc anomenat “La Comunitat”, un lloc on poc després vaig anar adonant-me era ple de comunistes i gent estulta. No vaig fer el blog per cap raó en concret. Em va semblar un lloc per estimular la meva creativitat, sempre descuidada. Però a mesura que veia, com he esmentat més amunt, on m'havia ficat, vaig anar enfocant el blog a parlar de política i economia, només per donar-los lliçons als carallots amb qui compartia espai. Amb el temps, vaig acabar per enfrontar-me amb l'administrador del lloc, (una persona que lloa Arafat no és una bona persona) vaig deixar de sentir-m'hi còmode i vaig optar per marxar, enduent-me tots els posts previs i recol·locant-los al lloc actual.


2. Com vas saber de l'existència dels blogs?

La primera vegada que vaig saber de la seva existència, ni tan sols vaig comprendre de què es tractava. Em pensava que era una pàgina web feta per la persona que hi escrivia. Temps després, potser escoltant-t'ho per la ràdio, vaig anar fent-me a l'idea de què era i, donat que és una magnífica manera d'interaccionar, ho vaig voler provar.


3. Digues 5 blogs que segueixes diàriament

Barcepundit, Manipulació TV3, Nihil Obstat, Comentaris Liberals, Som i Serem, Odalric, Indígenes... els segueixo gairebé cada dia, si el temps m'ho permet.


4. Ets lector anònim d'algun bloc?

Si et refereixes a fer comentaris en forma anònima, molt poques vegades ho he fet, Normalment, em dono a conèixer.


5. Alguns autors que et generin especial simpatia.

Sí, n'hi han alguns, però permete'm que no n'esmenti cap. No voldria deixar-me'n cap ni ofendre ningú.


6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?

A banda que no tinc edat per anar de marxa, no m'ha agradat mai. Potser si es tractés d'un sopar o un Jack Daniel's...


7. Amb quins 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual?

I ara! Quines preguntes de fer!!


8. T'has enamorat mai d'algun blocaire?

No. Per a mi, és necessari un contacte personal per enamorar-me, contacte que mai he tingut amb cap blogaire.


9. Estàs satisfet amb el teu bloc?

He tingut temporades de tot, moments que he pensat en tancar el blog i fins i tot fer desaparèixer els posts. Però en general estic satisfet. Malgrat tingui pocs lectors, penso que el blog m'ha servit a mi, a fer una introspecció i aclarir-me conceptes. Per conèixer-me millor, vaja.


10. Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest MêMê

Ja he dit a l'inici del post que em fot molt haver d'endossar coses d'aquestes. Així doncs, amb l'absoluta seguretat que aquest Meme anirà circulant per altres verals, em permeto la llicència de no passar-lo a ningú i de passar-lo a tothom. Si tu, estimat lector, tens un blog i et ve de gust fer-lo, considera't al·ludit, si no, doncs tan amics.


11 comentaris:

Un indígena ha dit...

Als Indígenes ens fa molta il·lusió ser lectura habitual de l'Espiadimonis. La PARABÒLICA VIRTUAL també és per a nosaltres indispensable per a "començar el dia amb energia".

Anònim ha dit...

ei, jo tambe et llegeixo, i si no es amb mes asiduitat es perque em falta temps, no ganes!

Jobove - Reus ha dit...

hola tans sols saludar-te d'uns ganxets i bones festes

espiadimonis ha dit...

Ei! Gràcies a tots tres per llegir-me i bones festes a tothom.

Joana ha dit...

Continuaré llegint-te el 2008, malgrat no sempre et comenti.
Aquests memes són un pèl farragosos...tens tota la raó.
Una abraçada i bon any!

espiadimonis ha dit...

Gràcies per llegir-me i comprendre'm, Joana. ;-) Una abraçada també per a tu i bon any 2008.

PETATS A ULTRANÇA ha dit...

La comunitat aquella fa pena. Jo quan vaig crear el meu ho vaig mirar i també blocat però en veure que els de blocat tancaven per por a respresalies un blog anti e-noticies, vaig decidir que com que volia insultar a tothom sense ser censurat el millor era fer-lo a blogspot. Sense admins idiotes i sense patir per si el que escrius t'ho faran treure o no.
Bon any 2008 espiadimonis.

espiadimonis ha dit...

Vigilant,
Vas fer una bona elecció, aquí no hi han censures ni punyetes. I és que els mitjans catalans, tots pendents de les subvencions, han esdevingut esclaus dels governs, amb la conseqüent pèrdua de qualitat i professionalitat.

Josep (sl) ha dit...

Encarà queda el singular. el diari del Jordí Cabré.

una lingüista ha dit...

Molt bona la tàctica d'esquivar segons quins preguntes!! Molt hàbil! Bon any nou tinguis! Ja tens una lectora més ;-)

espiadimonis ha dit...

Ves, d'alguna manera havia d'escapolir-me de l'escomesa, que diria en Puyal.:-D
D'altre banda, et diré que m'encanta tenir una lingüista entre els lectors/es. Sigues benvinguda!