dissabte, 17 de maig del 2008

PERILL, GENERALITAT EN ACCIÓ

No cal que diguem res sobre el menyspreu mostrat per la directiva de la central nuclear d'Ascó cap a la gent que viu als voltants. Personalment, crec que la legislació hauria de ser molt més dura, contemplant fins i tot penes de presó pels qui atempten contra la salut pública, amagant fuites que s'haurien de comunicar a l'instant al CSN.


Però la notícia que vaig poder llegir ahir al Diari de Girona, em va deixar força trasbalsat. No és pas que la radioactivitat de la fuita fos 750 vegades superior a la que es va dir, que admeto que és molt greu. Allò que m'ha commocionat és que CiU hagi demanat que “la Generalitat assumeixi competències en matèria de seguretat nuclear.“ Donat que la Generalitat gestiona les seves competències amb total incompetència, m'estimo més que no n'hi cedeixin cap més, a l'espera d'una nova generació de polítics, amb menys ideologia però amb més eficàcia i honradesa, que és del que es tracta.

4 comentaris:

Rita ha dit...

Confesso, amb tota la pena del món, que estic absolutament d'acord amb tu.

espiadimonis ha dit...

rita,

Ja veus com ens hem de veure. Jo tampoc no hagués dit mai que arribaria a escriure un post dient coses així, però la mala praxi dels nostres polítics ja arriba a nivells insostenibles i àdhuc (com diria la rèplica del Molt Honorable) intolerables.

Josep (sl) ha dit...

A pessar meu coincideixo amb tu.

espiadimonis ha dit...

Sí, josep, tristes coincidències...