dimarts, 7 de desembre del 2004

EL PERQUÈ

De fet, no tinc cap necessitat de donar explicacions, però tampoc no vull ser l'últim a parlar.
I ho faig aquí per què l'aprenent de Cató, no pugui censurar-me els escrits.

Em vaig trobar que no podia veure certes imatges del meu antic blog (per cert, les dues que queden encara no les veig).
Jo no sabia pas què podia ser, i vaig adreçar un "inútil total" a ningú en particular, només a qui es dones per entés. Ha estat l'administrador el qui s'ha donat per entès? Doncs ell mateix s'ha insultat, no pas jo. Ara posa l'excusa del servidor, en fi, si no és prou valent per confessar que ha potinejat la web i no la sap reparar és el seu problema, a mi ja més ben igual.

Fou ell el qui, responent sense pensar ni mirar el què passava, em va deixar insinuat que l'inutil era jo, quan jo no havia tocat res del meu codi html. Això mateix li vaig dir, i una vegada més, el prodigi del respecte, l'oracle de la democràcia (ui, això no, que de la democràcia ja va deixar escrit que no li agradava), el que tot ho sap i res no entén em va dir que no feia més que atacar i insultar. Bé, doncs això fou la gota que va fer vessar el vas.

Ara, abusant que és l'administrador del blog i amb una prepotència digna de un dictador de pacotilla, deixa escrits repetits (per cert, plens de faltes d'ortografia i gramàtica), i, fent veure que és un santet, confon la gimnàstica amb la magnèsia quan es pensa que l'ataco perquè és d'esquerres. Se me'n fot si és de dretes o d'esquerres, el què em molesta és que sigui un deixeble de Pol Pot. Demana respecte quan ni tan sols sap el què és. Si vol treure tots els insults de la comunitat, tindrà feina, la majoria de blogs en tenen, però clar, van en la direcció que a ell li agrada. De fet,hauria de començar pel seu blog, sempre anomenant a microsoft com a "moco". Tot el seu blog és un immens insult a la intel·ligència del lector.

Si haig de ser sincer, ni tan sols sé per què hi vaig entrar allà, des del primer cop d'ull ja es veia que era dirigida per un adolescent, (si no d'edat, si mental) i adreçada a adolescents els papes dels quals han dimitit de les seves responsabilitats i deixen que l'escola els infongui uns valors absolutament passats de moda i que no ensenyen a pensar, total, per què ho han de fer? Com més ignorants siguin més dócils seran, a la classe política ja els va bé, així poden seguir arrapats a la poltrona mentre deixen anar proclames doctrinaries que són cregudes pels babaus uniformitzadors i panxacontents de sempre.
Doncs apa, continueu pensant que els mals del món es combaten amb la falç i el martell, el dia que us trobeu la falç al coll i el martell al cul ja m'ho sabreu dir. Tampoc haureu estat els primers.

2 comentaris:

arsvirtualis ha dit...

Benvingut!

No faré cap altre comentari. Penso que sobra i està tot dit. La llibertat d'expressió costa d'acceptar, tant per un extrem com per l'altre. Els "neutralismes" crítics no han estat mai ben vistos, i sempre ens forcen a prendre partit per un o per l'altre. "Si ets amb mi, ets el meu amic; si em critiques, ets el meu enemic". Aquesta és la seva primitiva i maniqueista divisa. (Mira al pobre d'Erasmus de Rotterdam com el van amargar)

Però tu saps que els fets i la vida mai poden ser ni tot blancs ni tot negres. El gris té un espai molt important, i s'ha de respectar la seva existència.

Ja tens la cadira reservada amb nom grabat. Passa't quan ho desitgis i en tinguis ganes.

Anònim ha dit...

Jo no entenc pq tan rebombori, no entenc on veieu tanta manca de llibertat, l’únic que es va censurar va ser un insult que vas posar a un comentari a la portada, que no ho haurien d’haver tocat? Pot ser si, però no ets cap víctima. Tu ets qui ha menyspreat a tots els usuaris de la comunitat, els has insultat i no has fet cap cas del que et deien amb tota la seva bona fe. O és que has contestat o agraït els comentaris que t’han fet alguns d’ells si no es per a criticar el que et deien o insultar-los? Tu has vist un problema on no hi havia cap problema, en comptes de dir el que penses de manera correcta ho has engegat tot a rodar per el que jo crec que és un mal entès.

En aquests fets les idees polítiques tenen molt poc a veure tal com s’ha demostrat. O de debò creus que hi ha un complot per part de la majoria d’usuaris de La Comunitat cap a tu o cap a les teves idees? Molts en comparteixen bona part de les opinions i no per això estan d’acord amb com has portat aquest tema.

És una autentica llàstima que hagueu portat les coses a aquest extrem, tant tu com en newrais heu cregut que estàvem en contra de vosaltres, quan en cap cas ha estat així.