diumenge, 12 de desembre del 2004

RESPECTE

Parlant de política, estic disposat a respectar totes les opinions i opcions. Sempre i quan estiguin dins d'una línia de respecte a la llibertat individual.

Per aixó:

No puc respectar ni les opinions ni la gent que les sosté quan algú tracta de justificar les dictadures. QUALSEVOL DICTADURA. Sempre m'hi trobaran frontalment oposat.

No puc respectar la gent que creu que un país necessita una dictadura per sortir-se'n, que els pobrets habitants necessiten un assassí per governar-los i que nosaltres hem d'estar de braços plegats mirant-nos-ho sense fer res. Els enemics de les llibertats no mereixen cap respecte.

No puc respectar aquells que desitgen que els posin cadenes i a més, desitgen que me les posin a mi. Sempre lluitaré contra això i contra ells.

No puc respectar els que voldrien entregar la seva llibertat al estat i que els hi decideixi i orienti la seva vida. Són i seran els meus enemics.

No puc respectar que en nom de la llibertat els hagi de consentir el seu intent de suprimir la llibertat. No penso respectar la temptativa de destruïr el món lliure.

No estem a l'edat mitjana, la ignorància no té cap justificació avui dia en el nostre món. Qui està contra la llibertat ho està de manera conscient i deliberada, per això, sempre em tindra com a rival acèrrim.

Quan hagin aprés a respectar la vida humana i la llibertat, que demanin el meu respecte. Ara no el tenen.